عرفی هنرمندان کرمانشاهی کاظم نوربخش

عرفی هنرمندان کرمانشاهی کاظم نوربخش

🔴معرفی هنرمندان کرمانشاهی
کاظم نوربخش متولد 1 مهرد 1355 در بیجار ، بازیگر سینما و تلویزیون است.
فارغ التحصیل مقطع دیپلم رشته ادبیات و علوم انسانی می باشد که از مقطع دانش آموزی وارد تئاتر شد و حالا با حمایت همشهری اش در تلویزیون ملی حضور دارد.
در شهر بیچار استان کردستان به دنیا آمد و از سال 1367 وقتی تنها 12 سال داشت از تئاتر مدرسه شروع کرد و در همین سال در جشنواره دانش آموزی نفر اول شد.
بعد از تکرار عنوان بهترین بازیگر جشنواره دانش آموزی در سال 69 توانست در بخش استانی نیز حاضر شود و سال 1370 بازیگر منتخب کردستان لقب بگیرد.
نوربخش تا سال 1382 بعنوان بازیگر در تئاتر و جشنواره های خیابانی حاضر بود تا اینکه از سال 84 با فیلم کوتاه درس اول بازی حرفه ای در جلوی دوربین را نیز تجربه کرد
در ادامه فعالیت های هنری خود سال 90 الی 91 به مدت یکسال در تهران زیر نظر استاد پرویز برید دوره خلاقیت و بداهه پردازی در تئاتر را طی کرد.
ایشان از سال 84 کارگردانی را بصورت مشترک با رضا حیدری برای نمایش یک شهر و یک صحبت شروع کرد و حالا دبیر انجمن نمایش کوهستان بیجار می باشد.
==============================
🔴مجموعه تولیدی حاج احمد احمدی با بیش از نیم قرن سابقه در تولید سوغات کرمانشاه‌‌
🆔@shirinikermanshah
🆔@shirinikermanshah‌ ‌
ثبت سفارش از طریق وب سایت
🌐www.hajahmadahmadi.ir ==============================
#حاج_احمد_احمدی
#شیرینی_کرمانشاه#کاظم_نوربخش #کاظم_نوربخشسریال_طنز #مشاهیر #بازیگر
#تائتر #فیلم_کوتاه #سینمایی #سریال #خلاقیت #هنرمند #هنری #بیجار #بارون__تابستونی

🔴معرفی هنرمندان کرمانشاهی کاظم نوربخش متولد 1 مهرد 1355 در بیجار ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل مقطع دیپلم رشته ادبیات و علوم انسانی می باشد که از مقطع دانش آموزی وارد تئاتر شد و حالا با حمایت همشهری اش در تلویزیون ملی حضور دارد. در شهر بیچار استان کردستان به دنیا آمد و از سال 1367 وقتی تنها 12 سال داشت از تئاتر مدرسه شروع کرد و در همین سال در جشنواره دانش آموزی نفر اول شد. بعد از تکرار عنوان بهترین بازیگر جشنواره دانش آموزی در سال 69 توانست در بخش استانی نیز حاضر شود و سال 1370 بازیگر منتخب کردستان لقب بگیرد. نوربخش تا سال 1382 بعنوان بازیگر در تئاتر و جشنواره های خیابانی حاضر بود تا اینکه از سال 84 با فیلم کوتاه درس اول بازی حرفه ای در جلوی دوربین را نیز تجربه کرد در ادامه فعالیت های هنری خود سال 90 الی 91 به مدت یکسال در تهران زیر نظر استاد پرویز برید دوره خلاقیت و بداهه پردازی در تئاتر را طی کرد. ایشان از سال 84 کارگردانی را بصورت مشترک با رضا حیدری برای نمایش یک شهر و یک صحبت شروع کرد و حالا دبیر انجمن نمایش کوهستان بیجار می باشد.

 

🔴مجموعه تولیدی حاج احمد احمدی با بیش از نیم قرن سابقه در تولید سوغات کرمانشاه‌‌

 

‌ ثبت سفارش از طریق وب سایت

 

🌐www.hajahmadahmadi.ir

📸 www.instagram.com/shirinikermanshah

  • 8 تیر 1400
  • نویسنده: SuperUser Account
  • تعداد نمایش ها: 2084
  • نظرات: 0
Print

انتخابگر پوسته

نمایندگی های ما


نظرات مشتریان ما

دی ان ان